مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچك:
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک، مخلوط شدن حق و باطل را عامل فریب خوردن ملت ها برشمرد و گفت: پیامبر اسلام مبعوث شد تا حق را از باطل جدا کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۶۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در جشن مبعث در حسينیه شهدای این شهرستان با بیان اینکه بعثت یعنی برانگیخته شدن، تاکید کرد: مبعوث شدن پيامبر بدان معني است كه قبل از بعثت، حرکتی نبوده است، تعالی به صفر رسيده بود، مردم به زندگی حیوانی عادت کرده بودند، زندگی در بعد مادی متوقف شده بود، حرکتی دیده نمی شد، شعوری در كار نبود، تاریکی همه جا را گرفته بود، نوری تابيده نمي شد، نا امیدی بر همه غلبه کرده بود، مرگ انسانیت به وضوح دیده می‌شد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) ادامه داد: به جایی رسیده بود که اعراب از آب گندیده و مار بیابان تغذیه می کردند. سنگ بیابان، بالش زیر سرشان شده بود، چرا که هیچ اعتنایی به زندگی انسانی نداشتند، در آن زمان دختران را زنده به گور می کردند و از آنها بیزار بودند.

استاد اخلاق با یادآوری اینکه پیامبر اسلام زمانی مبعوث شد که بیش از ۵قرن از وجود پیامبری خبری نبود، خاطر نشان کرد: وحی آمد که ای پیامبر حرکت کن، البته که منظور از حرکت، حرکت فیزیکی نبوده، بلکه حرکت در بعد روحانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه حق بدون تزکیه شناخته نمی شود، اضافه کرد: پیامبر موظف شد ملت را با قرآن بیدار کند، چرا که قرآن حق خالص است و خرافات در آن راهی ندارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ۱۵خرداد با بیان اینکه اگر آب زمزم را در بهترین ظروف اما نجس بریزیم آب آلوده شده و خوردن ندارد، تصریح کرد: اگر فکر آلوده شود، بهترین جملات هم به خوردش دهیم، فایده ای ندارد.

وي در پاسخ به اینکه چه کسانی می توانند قرآن بخوانند گفت: هیچ کس، مگر مطهرون!

حجت الاسلام عبدالله پور خاطر نشان کرد: پیامبر آمد، تا هم تعلیم و تزکیه و هم حکمت به مردم دهد.

وی مخلوط شدن حق و باطل را عامل فریب خوردن برشمرد و یاد آور شد، پیامبر اسلام برای مشخص کردن حق و باطل آمد.

مسؤول امور روحانیون سپاه ۱۵خرداد در پایان با تشبیه انقلاب اسلامی به بعثت پیامبر اسلام، این انقلاب را توفیقی برای ایرانیان دانست و ابراز کرد: بعثت مشقت دارد، همانطور که پیامبر بعد از بعثت جنگ های بسیاری را متحمل شد، امروز ما هم با گذشت بیش از ۳دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در حال مقاومت در جنگ های فرهنگي و اقتصادي هستیم.

نویسنده خبر: فهيمه پولادوند

ارسال نظرات