رئیس مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی در حاشیه آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: این مدرسه 12 کلاسه خیرساز به همت محمود زینی یکی از کارآفرینان موفق کشور و خیر مدرسه ساز این شهرستان ساخته می شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

عبدالله فرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: این مدرسه نخستین طرح مورد تعهد مجمع خیران مدرسه ساز استان بوده که توسط این خیر مراغه ای در این شهرستان ساخته می شود.
وی ادامه داد: این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع، با زیربنای یکهزار و 400 متر مربع و با هزینه 20میلیارد ریالی به همت این خیر مدرسه ساز ساخته خواهد شد.
فرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این جشنواره، خیران این استان 800میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدارس در نقاط مختلف متعهد شده اند.
وی گفت: هم اکنون 34 مدرسه خیرساز در استان با 265 کلاس درس و با 350 میلیارد ریال اعتبار به همت خیران مدرسه ساز در حال ساخت است.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: خانواده های خیران مدرسه ساز به عنوان فرهیختگان جامعه با پیشنیه فرهنگی خود همواره نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته اند.
جلیل اسلامی افزود: اعضای مجمع خیران مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی با ساخت مدارس خیرساز در این شهرستان داشته اند و از این رو شایسته احترام و تکریم در جامعه هستند.
کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین مدرسه خیرساز آذربایجان شرقی در سال جدید با حضور جمعی از مسئولان و اعضای مجمع خیران مدرسه ساز استان در مراغه به زمین زده شد.

مدرسه 12 کلاسه محمود زینی دومین مدرسه ای است که به همت این خیر و کارآفرین نمونه مراغه ای در این شهرستان ساخته می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها