مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه مهمترین نتیجه انتخابات،ناامید کردن استکبار است، گفت: حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات دشمن را مایوس و نا امید می کند و بحمدالله مردم ما هوشیارند و نسبت به نیت های شوم دمشن، آگاهند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه واقع‌گرایانه‌ای برای حل مشکلات مردم داشته باشد، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید وعده هایی را به مردم بدهند که بتوانند آن را اجرایی و عملی کنند.
 
وی ادامه داد:حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات دشمن را مایوس و نا امید می کند و یقینا دشمن برای تداوم نیات خود به هر توطئه ای دست می زند و امروز یکی از توطئه های دشمن القای این مطلب است که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران خسته و دلسرد شده اند اما بحمدالله مردم ما هوشیار هستند و نسبت به نیت های شوم دمشن، آگاهند و اجازه نمی دهند که نقشه های شوم بیگانگان برای برهم زدن آرامش در ایران، تحقق پیدا کند.
 
گودرزی تاکید کرد: دشمن هیچ گاه نمی تواند میان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران که به آن آری گفته اند شکافی ایجاد کند و توطئه ای را پیش ببرد و بی شک مهم ترین نتیجه انتخابات اردیبهشت ماه همچون تمامی انتخابات در طول سالهای گذشته ، ناامیدی و شکست توطئه های استکبار است.
ارسال نظرات