خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آثار و برکات حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور و حداکثری ملت ایران پای صندوق های رای سبب مایوسی و ناامیدی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۳۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به انتخابت ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری اظهار داشت: ملت ایران با حضور در انتخابات با دشمن مبارزه کرده و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

وی با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح افزود: کسی که قصد دارد رئیس جمهور شود باید انگیزه خدایی داشته باشد و این موضوع را مورد توجه قرار دهد که خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق کند و کارآمد و آگاه باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به نقش رسانه ها در پرشور کردن انتخابات بیان کرد: در این زمینه رسانه‌ها وظیفه دارند با اقدامات اساسی و موثر و تبلیغات مناسب شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد: حضور پرشور پای صندوق‌های رای سبب مایوسی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر ملت ایران آسایش می‌خواهد و برای کوتاهی شر دشمنان از کشور باید در انتخابات حضور پیدا کرده و به دشمنان بگویند که ما هستیم و جمهوری اسلامی یک واقعیت مردمی است و مردم خودشان دولت را انتخاب می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها