با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبيل؛
ساختمان دفتر امام جمعه پارس آباد روز چهارشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبيل و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۷۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از  آران مغان، همزمان با مبعث حضرت رسول اكرم (ص) ساختمان دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبيل، فرماندار و ائمه جماعات پارس آباد و اصلاندوز، دادستان و رئيس دادگستري، فرماندهان نظامي، انتظامي، سپاه و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

ساختمان این دفتر در زمینی با زیربنای 365 متر مربع در دو طبقه با سه میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملك دارائيهاي سرمايه اي شهرستان و سایر منابع و کمک ها احداث شده است.

آيت اله عاملي امام جمعه اردبيل در آيين افتتاح اين دفتر آن را گامی مهم در سنگر خدمات رسانی به مردم با توجه به مراجعات مردم، برگزاری نشست ها و مراسم های مختلف برشمرد و مردمی بودن و معتمد بودن را از ویژگی های بارز امام جمعه پارس آباد دانست که این نشان از اهمیت بالا و جایگاه مهم ائمه جمعه در بین مردم است.

وی، با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم پارس آباد مغان در نمازهای جمعه و جماعات افزود: نماز جمعه نقش به سزایی در ایجاد محبت و مودت بین نمازگزاران، اتحاد مردم،  بصیرت و معرفت افزایی جامعه و خنثی سازی ترفندها و دسیسه های دشمنان دارد.

امام جمعه اردبيل با بيان اینکه امروز متأسفانه، خرافات با نام دین به جامعه نفوذ کرده، گفت: بزرگترین وظیفه علمای دینی، مقابله با خرافات و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

 
ارسال نظرات