خبرهای داغ:

نشست بصیرتی وروشنگری در پایگاه حضرت معصومه(س) بخش کهک قم برگزار شد

نشست بصیرتی و روشنگری در پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه مقاومت امام حسن(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۷۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

نشست بصیرتی وروشنگری در پایگاه حضرت معصومه(س) بخش کهک قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم دکتر هاشمی از هادیان سیاسی به موضوع انتخابات آینده پرداخت و ابراز داشت: نکاتی که باید در مورد انتخابات و کاندیداها بدانیم؟ یکی این است که گذشته و سابقه افرادی کاندیدا می شوند مطالعه نماییم و بعد بدانیم که در چه گروهی قرار دارد یعنی اینکه اصولگرا است یا اصلاح طلب و شعارها و صحبتهایی که می کنند نشان دهنده یک فرد انقلابی و پایبند به اصول انقلاب اسلامی هست یا نیست.

وی افزود: مردم باید زندگی و سابقه افرادی که کاندیدای انتخابات می شوند مورد مطالعه و تحقیق قرار دهند و کسی را که انقلابی است و پایبند به اصول انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبری باشد باید انتخاب نمایند. در غیر اینصورت نه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه رفع خواهد شد بلکه ضربه جبران ناپذیری به انقلاب و اسلام وارد می شود.

هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: چرا رئیس جمهور روسیه که مسلمان نیست اما به ایران می آید و پیش رهبر انقلاب(حفظه الله تعالی) می رود و صبحت های ایشان را دریافت می کند و در امور کشورش استفاده می کند و بعضی در داخل کشور ایران از رهبر انقلاب اسلامی(حفظه الله تعالی) پیروی که نمی کنند هیچ در مقابل ایشان هم می ایستند.

وی در پایان به روش شکل گیری انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

ارسال نظرات