همزمان با عید مبعث و سالروز عملیات بازی دراز؛

آغاز اعزام راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری

در آستانه عملیات بازی دراز، نخستین کاروان راهیان نور سال 96 از استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۸۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان اردویی،‌راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور ‌به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز، در غرب کشور برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، ضمن اشاره به درپیش بودن سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در اردیبهشت ماه، افزود: هر ساله ویژه برنامه ای برای آئین افتتاحیه راهیان نور به همراه صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز برگزار می شود.

وی، گفت: بازی دراز مجموع ارتفاعات1100متری استراتژیک، پر اهمیت و صعب‌العبور با میدان دید و تیر وسیع در شهرستان سرپل ذهاب است که در ابتدای جنگ به دست مزدوران بعثی افتاد و رزمندگان اسلام در اردیبهشت ماه 1360 با مجاهدت و از خودگذشتگی و ایثار توانستند این منطقه را از دشمن بازپس گرفته و پرچم افتخار را بر قله‌های آن به اهتزار در آورند و هم اکنون مدفن شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و میعادگاه عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ جمشیدی، ادامه داد: برای حضور در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور 96، نخستین کاروان استان چهارمحال و بختیاری با حضور 70نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس، عازم مناطق عملیاتی غرب کشور و زیارتگاه شهدای بازی دراز شده تا تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای والای اسوه های صبر و مقاومت داشته باشیم.

وی، افزود: زائرانی از همه استانهای کشور در این مراسم معنوی حضور خواهند داشت.

به گزارش بسیج، کاروان زائران راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری همزمان با عید سعید مبعث از مقابل حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهر فرخشهر با بدرقه مسئولین عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار