خبرهای داغ:
شهردار تبریز در نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور:

دولت با اجرای مدیریت واحد شهری از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده کند

شهردار تبریز در نشست هم‌اندیشی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلان‌شهرهای کشور در مشهد، گفت: امروز شهرداری‌ها امکانات فراوانی دارند ولی متأسفانه دولت‌ها از آن غافل هستند در حالی که دولت می‌تواند با مدیریت واحد شهری از این ظرفیت‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۸۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در نشست هم‌اندیشی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلان‌شهرهای کشور که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز چالش‌های بزرگی برای شوراهای شهر و شهرداری‌ها در کلان‌شهرها وجود دارد.

وی افزود: امروز شوراهای شهر و شهرداری‌ها به دنبال خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان هستند ولی باید مورد توجه بیشتری از سوی دولت‌ها قرار گیرند.

نجفی بیان کرد: امروز شهرداری‌ها نقش مهمی در اشتغال در شهرها دارند به گونه‌ای که امروز برای نمونه 13 هزار نفر در شهرداری تبریز در حال فعالیت هستند و 3200 نفر کارگر در پروژه‌های شهری فعالیت دارند.

شهردار تبریز ادامه داد: امروز دولت‌ها در کلان‌شهرها پروژه‌ای ندارند البته این موضوع با توجه اقدامات قابل توجه شهرداری‌ها در کلان‌شهرها دور از انتظار نیز نیست.

وی اضافه کرد: امروز برای حل مشکلات کلان‌شهرها باید شورایی متشکل از شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شوراها، نمایندگان مجلس و نمایندگان شهرداری تشکیل شود و با برگزاری جلسات با روسای سه قوه می‌توانیم شاهد حل معضلات مردم باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار