اخلاق نبوی در انتخابات رعایت شود

بوشهر-امام جمعه دیّر گفت:کاندیداها و حامیان آنها در ایام انتخابات با رعایت اخلاق نبوی از توهین و تخریب رقبا پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در شب مبعث پیامبر اسلام در مسجد جامع شهر آبدان اظهار داشت:با آمدن حضرت محمد(ص) اعراب از جاهلیت عظما نجات یافتند و شخصیت زنان و دختران به آنان بازگردانده شد هر چند امروزه نیز با جاهلیت ثانی و کورتاژ و سقط جنین در جامعه بشری روبرو هستیم.

وی دین اسلام را دین علم و دانش برشمرد و اضافه کرد:با پیشرف علم نیاز به دین بیشتر احساس می شود چرا که علمی که در کنار آن تعقل و اخلاق نباشد ویرانگر است.

حسینی با بیان اینکه دین و علم هر دو باید در کنار یکدیگر باشند ،افزود:قبل از انقلاب نیز افرادی در پست های خود دارای علم بودند اما چون تعهد و دین نداشتند شاهد امضای لایحه ننگین کاپیتولاسیون بودیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید دین را یک بعدی مطرح کرد گفت: دین اسلام دین جنگ نیست بلکه دین صلح است اما نه آنگونه که مسیحیت می گوید اگر طرف راست تو را سیلی زدند طرف چپت را هم آماده کن.

امام جمعه دیّر با انتقاد از افرادی که در فضای مجازی و رسانه ها از منافقین حمایت می کنند ،عنوان کرد:ایران قربانی تروریست است و در این بین منافقین با ترور 17000 نفر از مردم ما از شخصیت های بالای کشوری تا مردم عادی اوج کینه خود را از جمهوری اسلامی نشان داده اند.

وی ادامه داد: عده ای می خواهند برخی شخصیتها را زیر سوال ببرند که اینها جلاد بودند ؛ اگر کسی را قبول نداریم نباید اصل مسائل را به خاطر انتخابات زیر سوال برد و از منافقین طرفداری و ضد انقلاب را تشویق کرد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار