خبرهای داغ:
هادی سیاسی در جمع مادران دانش آموز دبیرستان حضرت خدیجه(س) ناحیه نجف آباد عنوان نمود:
صبح دیروز و با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری همایشی به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و دبیرستان متوسطه 2 حضرت خدیجه(س) با حضور بیش از 100 نفر از مادران دانش آموزان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۰۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ آقای خودسیانی در ابتدا با قرائت سوره جمعه و استناد به آن گفتند:« در دنیا 2 نوع نظر در رابط با حکومت غالب است؛یکی حکومتی که هر چه مردم بخواهند حق است و دیگری هر چه خدا گفته حق است. باید گفت که نظر اول هم توسط یک انسان یا گروه اقلیتی از صاحب نظران مطرح شده و در نتیجه ابتدای این نوع حکومت به انتخاب مردم نبوده است ولی با توجه به سوره جمعه خداوند بواسطه خلقت انسان خود نوع حکومت را انتخاب کرده و برای آن سلسله مراتبی تعیین نموده است تا امروز که بحث ولایت فقیه در عصر غیبت مطرح می باشد.»

وی در ادامه افزود:« هدف نهایی نظام اسلامی عدل الهی است که متأسفانه در تاریخ اسلام بدلیل عدم وجود کارگزار خوب و مردم بصیر این هدف بطور کلی محقق نشده است و گویای این است که اگر امام منهای مردم باشد نمی تواند امت اسلامی تشکیل دهد که در دوران امام علی(ع)، امام حسن(ع) و ... شاهد آن بوده ایم و موضوع جدیدی نمی باشد. لازمه اجرای عدالت نیز آگاهی به قوانین عدل الهی و اجرای درست آن می باشد و در جامعه امروز ما نیز انقلاب اسلامی و نظام اسلامی شکل گرفته ولی هنوز در راه تشکیل دولت و امت اسلامی به معنای واقعی می باشیم.»

ایشان در پایان گفتند:« ما هم بعنوان اعضای این نظام وظایفی داریم از جمله اینکه به رشد خود بپردازیم و درکنار محبت به اهل بیت، رهبری و نظام عشق عملی داشته باشیم که مصداق بارز آن اقتصاد مقاومتی است و مورد دوم اینکه با توجه به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است در کنار حضور حداکثری سعی کنیم در جهت انتخاب اصلح برویم که بتوانیم به تشکیل دولت اسلامی کمک نماییم.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها