فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر امروز در دنیا عزت داریم به برکت خون شهداست که ایثارگری کردند و در مقابل دشمنانی که با تمام سلاح‌های روز دنیا به خلیج فارس آمدنده‌اند ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۱۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سردار علی عظمایی عصر امروز در یادواره بزرگداشت یلان استکبارستیزی شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رئیسی و شهدای گمنام در شهرک امام مهدی(عج) بندرلنگه، اظهار داشت: شهید اسحاق دارا شجاع، ولایتمدار و نترس بود و قبل از شهادت در یکی از عملیات‌ها به درجه جانبازی نیز نائل گردیده بود.

وی افزود: شهید اسدالله رئیسی یک رزمنده واقعی و به تمام معنا منظم و نماز شب‌خوان بود و یاد او همیشه در ذهن و باور ما است واین شهید والامقام الگوی خوبی برای رزمندگان است.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: اگر امروز ما در دنیا عزت داریم به برکت خون همین شهداست که ایثارگری کردند و در مقابل دشمنانی که با تمام سلاح‌های روز دنیا به خلیج فارس آمدند ایستادگی کردند و جان شیرین خود را نثار این انقلاب و نظام مقدس کردند.

سردار عظمایی در پایان با یادی از شهید ستار محمودی، اضافه کرد: شهید محمودی یکی از شهدای مدافع حرم بود که در همین شهرک امام مهدی(عج) زندگی می‌کرد و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات