خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و هادی سیاسی مطرح کرد

ضعف در مدیریت و مدیریت اشرافی دو عامل اصلی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی

یکی از اساتید دانشگاه و هادیان سیاسی کشوری گفت: ضعف در مدیریت و مدیریت اشرافی دو عامل اصلی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و همه معضلات اقتصادی و حتی فرهنگی و اجتماعی و دینی ست و تا زمانی که مدیریت مردمی و انقلابی حاکم نشود شاهد این معضلات نیز خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۱۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سیدامین موسوی در گردهمایی سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) با تشریح زوایای اهمیت موضوع انتخابات اظهار داشت: انتخابات عرصه چرخش نخبگان و تحرک و پویایی در سطح مسئولان نظام است.

وی انتخابات را از حقوق و وظایف اجتماعی آحاد ملت دانست و تأکید کرد: حضور همگانی و انتخاب صحیح در پیشبرد اهداف کلان نظام اسلامی تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به تلاش و تبلیغات وسیع دشمن علیه کارآمدی نظام اسلامی، انتخابات پیشه رو را از حساس‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب عنوان کرد.

این هادی سیاسی بیان داشت: با توجه به زمینه‌های پیش آمده و لزوم حاکمیت مدیریت انقلابی در کشور، هم باید شاهد حضور حماسی مردم باشیم و هم انتخاب برتری که از آگاهی و بصیرت عمومی سرچشمه می گیرد.

* رئیس جمهوری انقلابی می‌خواهیم که به اصول نظام اسلامی پایبند باشد

وی در بیان اهمیت جایگاه ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این جایگاه، بالاترین مقام اجرایی کشور است و به طور مستقیم در پیشرفت یا عقب ماندگی کشور نقش دارد.

موسوی با اشاره به اهداف کلان نظام اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور گفت: ما مدیر و رئیس جمهوری می‌خواهیم که انقلابی بوده و به اصول و آرمان‌های نظام پایبند باشد و کشور را به سمت شکل‌گیری تمدن اسلامی سوق دهد.

وی آمادگی فردی، سیستمی، منطقه ای و جهانی انقلاب را پنج لازمه حرکت در مسیر اهداف نظام برشمرد و افزود: باید سپاه در فراهم کردن این آمادگی‌ها و زمینه‌ها پیشتاز و جلودار جامعه اسلامی باشد.

این استاد دانشگاه در بیان اهمیت موضوع اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی بیان داشت: اولویت اصلی رهبر انقلاب و نیز نقشه اصلی دشمن علیه نظام در همین موضوع اقتصاد خلاصه می شود و متأسفانه تاکنون مسئولان، هیچگاه اهتمام جدّی از خود در راستای تحقق این امر مهم نشان نداده اند.

* تغییر در رفتار و ساختار راهکار نظام سلطه در مهار انقلاب اسلامی

وی عملکرد ضعیف مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی را علت نامگذاری مجدد سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» دانست و گفت: متاسفانه بی توجهی و کم لطفی مسئولان امر در این موضوع باعث شد رهبر انقلاب راهبرد کلان اقتصاد مقاومتی را در تولید و اشتغال خلاصه و آن را از مسئولان مطالبه کنند.

موسوی در بیان خاستگاه مشکلات اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: ضعف در مدیریت و مدیریت اشرافی دو عامل اصلی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و همه معضلات اقتصادی و حتی فرهنگی و اجتماعی و دینی ست و تا زمانی که مدیریت مردمی و انقلابی حاکم نشود شاهد این معضلات نیز خواهیم بود.

وی در بیان تاکتیک‌های استکبار در مقابل نظام اسلامی گفت: تغییر در رفتار و تغییر در ساختار، دو راهکار نظام سلطه در مهار انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه و هادی سیاسی کشور همچنین به بدعهدی‌های نظام سلطه در قبال تعهدات خود در برجام به ایران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تمام معاهدات خود را ظرف کمتر از مدت تعیین شده به انجام رساند و هنوز طرف مقابل نسبت به برخی تعهدات خود عهدشکنی کرده و یا از تعهدات به نفع منافع خود سو استفاده می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات