فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

امروز هیچ مسئله ای بدون حضور ایران در منطقه قابل حل نیست

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: زمانی ایران را در دنیا بعنوان یک کشور مستعمره آمریکا و انگلیس می شناختند اما به برکت انقلاب اسلامی و به اذعان بسیاری از کارشناسان سیاسی و نظامی جهان، امروز هیچ مسئله ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۱۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: در شرایطی که تفکر غرب و شرق دنیا به بن بست رسیده بود، پیروزی انقلاب اسلامی ایدوئولوژی جدیدی را به جهان معرفی کرد، پدیده ای نو که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) به دنبال برقراری حکومت اسلامی بود.
 
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف تشکیل انقلاب اسلامی تحقق احکام اسلامی حتی بصورت تدریجی است تا در کنار اعتماد مردم، عدالت و فاصله طبقاتی در کشور از بین برود.
 
گرایلی در ادامه به ۵ اردیبهشت و شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و بیان داشت: حقیقت این حادثه تاریخی امداد الهی بود که پس از جریان گروگانگیری در لانه جاسوسی آمریکا کماندوهای خود را با تمام تجهیزات و امکانات فرستاد تا با بمباران نقاط حساس کشور انقلاب اسلامی را در یک تهاجم نظامی از بین ببرد.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این واقعه تاریخی دولتمردان روسیاه آمریکا را ذلیل کرد و آنان را بر آن داشت تا در ادامه با برنامه ریزی هایی دیگر به توطئه و دشمنی علیه انقلاب اسلامی ایران ادامه دهند.
 
گرایلی اظهار کرد: آنچه که در صحرای طبس گذشت مصداقی دیگر از حادثه تاریخی صدر اسلام برای سپاه ابرهه بود که خداوند ابزار و امکانات را مامور به حفاظت از انقلاب اسلامی کرد.
 
فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه ابراز داشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و سراسر منطقه و کشورهای آفریقائی و آمریکایی را گرفته و در حال نفوذبه قلب اروپاست، لذا دشمن به هراس افتاده و برای از بین بردن این تفکر تاکنون دست به هر اقدامی زده است.
 
وی یکی از مهترین اقدامات دشمن را تشکیل و تسلیح گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه غرب آسیا عنوان کرد و بیان داشت: با راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه بسیاری از اراذل و اوباش کشورهای اروپائی و آسیایی از زندانها آزاد شدند و با پیوستن به این گروهها چهره ای خشن از اسلام را به دنیا معرفی کردند.
 
گرایلی ادامه داد: جبهه استکبار با این اقدام خود زنجیره مقاومت را محکم تر کرد و جنبش های انقلابی حزب الله لبنان، حشد الشعبی در عراق، بسیج مردمی در سوریه، انصار الله یمن، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان و بسیاری از جنبش های دیگر که در آینده بروز و ظهور پیدا می کنند را بوجود آورد این همان قدرت لایزال الهی است که خاموش شدنی نیست.
 
فرمانده سپاه تربت حییدریه با بیان اینکه هیچ یک از مشکلات مشکل منطقه غرب آسیا بدون حضور ایران قابل حل نیست، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، تمام کارشناسان سیاسی و نظامی دنیا به این موضوع اذعان کردند که ایران محور منطقه بشمار می رود و برای حل مشکلات بوجود آمده باید یک رکن از مذاکرات این کشور باشد.
 
گرایلی رسالت اصلی امروز نخبگان و فرهیختگان جامعه را بسیار سخت تر و اساسی تر از اوایل انقلاب برشمرد و افزود: امروز در یک هجمه سخت فرهنگی و اقتصادی قرار گرفتیم و دشمن تمام تجهیزات و امکانات خود را به کار بسته تا با انحراف انقلاب شکست ایدئولوژی جدید را به دنیا ثابت کند، اما غافل از آنکه نور الهی هرگز خاموش نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها