خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

ما موظف به اقدام آگاهانه در مسیر بعثتیم

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: ما موظفیم آگاهانه و با بصیرت در مسیر بعثت پیامبر اکرم(ص) اقدام کنیم
کد خبر: ۸۸۵۱۹۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

محرم علی والدی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: مبعث آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت و روز برانگیختن خردهایی است که در تابوت خرافه گرایی، هوس و جهل پیشگی دفن شده بود.

وی بابیان اینکه روز مبعث، روز مرگ قساوت‌ها و شرارت‌ها بود عنوان کرد: مبعث روز مرگ کرامت‌هایی که به‌پای بت‌ها قربانی می‌شد و یک پیام جهانی برای همه زمان‌ها و همه انسان‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و ستم،عبودیت خداوند، برقراری عدالت و روابط عادلانه و هدایت و همراهی بشریت از پیام‌های بعثت است، تأکید کرد: این عید سرآغاز بعثت انسان تشنه معنویت، بیداری و بصیرت بوده است.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی عید مبعث این است که در این روز پیامبر اکرم(ص) نشانه حقانیت همه ادیان گذشته را تأیید و کامل کرد.

والدی ادامه داد: قرآن این کتاب آسمانی معجزه عقلی ماندگار و جاودانهای است که مهم‌ترین آیات آن در شب مبعث نازل‌شده است.

وی اضافه کرد: روز مبعث برای همه ما پیام‌های مختلفی دارد که یکی‌ای آن پیام‌ها عدالت و همدلی در میان همه مسلمانان جهان است کما اینکه روز مبعث، روز تعیین سرنوشت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در پایان یادآور شد: ما موظفیم آگاهانه و با بصیرت در مسیر بعثت پیامبر اکرم(ص) اقدام کنیم و خداوند در سوره شورا دراین‌باره می‌فرماید: «ای انسان‌ها دین را به پادارید و اهل اختلاف و تفرقه نباشید».

 
4001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها