فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امروز دشمن بر روی مشکلات اقتصادی و معیشتی انگشت گذاشته است و وادادگان داخلی به دنبال این هستند که عدم توانایی را در جامعه القا کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۳۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی معدنی صبح امروز در دومین یادواره شهدای پایگاه شهید بروجردی که هم‌زمان با سالروز تأسیس سپاه در مسجد قاسمیه نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه تعیین سرنوشت قرار گرفته‌ایم، برای این‌که خون شهدا پاس داده شود باید زمام امور را به عهده کسی بدهیم که قائل به استقامت باشد.

وی بابیان اینکه شعارهای استکبارستیزی باید در جلو چشم باشد، گفت: تلاش دارند شعار ما می‌توانیم را از ما بگیرند، باید بدانیم که با کوتاه آمدن در برابر دشمن؛ دشمن کوتاه نخواهد آمد، مسؤولین این‌گونه در جامعه القا نکنند.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تصریح کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ، جنگ اقتصادی است اگرچه برخی می‌خواهند آدرس اشتباه بدهند.

معدنی ادامه داد: آن چیزی که سایه جنگ را برای همیشه از این مملکت دور کرد، در برابر دشمن کرنش کردن و لبخند زدن نیست بلکه شجاعت، فتوت، ازخودگذشتگی، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: آن چیزی که باعث شده دشمن بخت‌آزمایی نکند، شجاعت‌های آن زمان بود، درحالی‌که هیچ‌چیز نداشتیم اما مرد و مردانه، با چنگ و دندان از انقلاب اسلام و تمامیت ارضی خودمان دفاع کردیم.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه نیشابور تأکید کرد: امروز دشمن بر روی مشکلات اقتصادی و معیشتی انگشت گذاشته است و وادادگان داخلی به دنبال این مطلب هستند که عدم توانایی را در جامعه القا کنند.

معدنی خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده است کجا انگشت بگذارد، اگر می‌خواهیم همچنان عزیز و قدرت تعیین‌کننده باشیم باید راه شهدا را ادامه بدهیم، با حرکات برخی مسئولین نمی‌توان حافظ این عزت بود.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که تفکر انقلابی را که مبنای آن ایستادگی در برابر استکبار است، ناکارآمد و مضر معرفی کنند.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه نیشابور ادامه داد: دولت آمریکا خواسته است به مردم القاء شود که شعار مرگ بر امریکا، برای مردم اشتغال نمی‌آورد، دیری نمی‌گذرد یک عده تحت عنوان استاد دانشگاه، نامه‌ای به رئیس‌جمهور می‌نویسند که در اجتماعات مذهبی شعارهای مرگ بر امریکا برچیده شود.

معدنی تأکید کرد: امروزه با برنامه‌ریزی دشمن نیروهایی که درد دین و مردم دارند به اشکال مختلف مورد شماتت و ملامت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: در آستانه تعیین سرنوشت قرارگرفته‌ایم، در محضر شهدا برای این‌که خون شهدا پاس داده شود، باید شعارهای استکبارستیزان در جلو چشم باشد و آن‌ها را حفظ کنیم، با کوتاه آمدن در برابر دشمن، دشمن کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه نیشابور گفت: بعضی‌ها جوان‌ها را وسوسه می‌کنند که در جامعه مطرح کنند چه لزومی دارد به فلان گروه فلسطینی یا لبنانی کمک کنیم، باید بدانیم سوریه اگر امروز می‌جنگد، به خاطر همراهی با جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و این سی‌وهفت سال است.

معدنی خاطرنشان کرد: این‌که امروز ما در جهان به‌عنوان قطب موشکی شناخته می‌شویم و این موشک‌ها رعب و وحشت برای دشمنان اسلام به وجود آورده است، آموزش نیروهایمان از سوریه شروع شده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها