خبرهای داغ:
مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

سلامت و شادابی از فرد به جامعه سرایت می‌کند

مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: امیدواریم که جامعه به سوی سلامتی حرکت کند و این راه به سلامت همگانی ختم گردد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۳۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته سلامت جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی پاسداران ناحیه تاکستان  در مناطق نیکویِ این شهرستان به رهپیمایی پرداختند.

محمدی مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه امم علی شهرستان تاکستان با اشاره به برنامه‌ریزی و انجام راهپیمایی طی هفته سلامت اظهار کرد: حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری برای همه مهم است پس بیاییم از نو شروع کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب برای خود و خانواده خود روحیه شادابی را در جامعه تزریق کنیم چراکه شادابی از فرد به جامعه سرایت می‌کند .

وی افزود: هفته سلامت بهانه بود تا مردم تاکستان با حضور در پارک لاله این شهرستان از هوای مطبوع صبحگاهی بهره ببرند و ورزش جمعه و صبحگاهی انجام دهند که امیدواریم این برنامه ها ادامه یابد و تنها مختص ظرف زمانی هفته سلامت نباشد.

ای ن مسئول در خاتمه با بیان اینکه جامعه سلامت می تواند سیر حرکت خود را به بهترین شکل انجام دهد گفت: امیدواریم که جامعه به سوی سلامتی حرکت کند و این راه به‌سلامت همگانی ختم گردد.

7001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار