مسئول قرارگاه موسسه خاتم الاوصیای مازندران در میانه؛
مسئول قرارگاه موسسه خاتم الاوصیای مازندران در یادواره شهدای دانشجوی میانه با اشاره به رشادت و شهادت‌طلبی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، گفت: این افراد با خدا معامله کردند و در بیشتر وصیت‌نامه‌ها، شهدا به خواهران حفظ حجاب را سفارش کردند و این حداقل خواسته شهدا بود.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۴۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله انگیسه افزود: انتقال ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است و وظیفه ما این است که این ایثار و فداکاری را با یادواره های شهدا به منصه ظهور برسانیم.

وی در ادامه برخورد افراد با نعمات خداوند را به سه شیوه دانست و بیان کرد: گروهی نعمت‌های خدا را نادیده می‌گیرند و مقابله می‌کنند، گروه دومی هستند که معامله می‌کنند و در برابر نعمات می‌گویند اگر بدهی هستیم و اگر ندهی نیستیم، مانند کسانی که در قبال مزد، کار می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: گروه سوم معاشقه می‌کنند، اینان کسانی هستند که جان و مال و زندگی خود را کف دست می‌گیرند و با خدا در معاشقه وصف نشدنی معامله می‌کنند و در گرمای ۶۰ درجه هوا، آب گرم هور را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها محبت اعتباری ندارد و باید مودت داشته باشیم، اظهار کرد: محبت خود را به مودت به اهل بیت(ع) تبدیل کنیم چراکه به محبت اعتباری نیست، مثل کوفیان که منتظران امامشان بودند به‌واسطه محبتشان امامشان را دعوت کردند ولی خود کمر به جنگ با امامشان بستند و این ثمره محبت بدون مودت است.

 

در پایان این یادواره از برگزیدگان و فعالان ارودهای راهیان نور بسیج دانشجویی میانه قدردانی شد.

ارسال نظرات