در نشست مشترک فرمانده هان نيروهاي مسلح تربت‌جام عنوان شد؛

نيروهاي مسلح ایران یک الگوی موفق در میان کشورهای دیگر جهان است

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام بیان داشت: وحدت و يکدلي ميان نيروهاي مسلح کشورمان به‌عنوان یک الگوی موفق در میان ارتش‌های جهان مطرح است.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۴۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در  نشست مشترک فرمانده هان نيروهاي مسلح تربت‌جام با اشاره به مؤلفه‌های قدرت و اقتدار گفت: دفاع مقدس باعث کسب تجربيات مطلوبي شد که مايه عزت، مباهات و غيرت ايرانيان شد و رزمندگان اسلام براي اقتدار نظام و حاکميت ديني و دستاوردهای انقلاب جان خود را تقديم کردند.

وی افزود: ايمان به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع)، تدين و تبعيت از "ولایت‌فقیه" باعث انسجام، اقتدار، عزت و وحدت قواي نظامي در کشور شده است.

وي خاطرنشان کرد: وحدت و يکدلي ميان نيروهاي مسلح کشور به‌عنوان یک الگوی موفق در میان ارتش‌های جهان مطرح است و اگر می‌خواهیم عزت، اقتدار و آبروي نظام استمرار داشته باشد بايد مسير شهدا را ادامه دهيم.

وی با اشاره به وضعيت و شرایط شهرستان به لحاظ امنيتي تصريح کرد: با توجه به این‌که در کشور همسايه افغانستان ناامني و درگيري بالاست شرايط امنيتي شهرستان بسيار مطلوب است و شبانه‌روزی مرزها نظارت و کنترل می‌شود.

 جوان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری شورای اسلامی شهر و روستا خطاب به دانشجویان توصیه کرد: دانشجویان آتش‌بیار معرکه‌های سیاسی نشوند و با بصیرت کامل به حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها