خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

اجرای برنامه مدارس مروج سلامت در ۳۵۷ مدرسه استان قزوین

مراسم نمادین هفته سلامت که با حضور مسئولین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در دبیرستان فرزانگان شهدای شالباف ناحیه یک قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۴۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم نمادین هفته سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انسان های بی هدف شاداب و با نشاط نیستند، هدف به فرد شادابی و انگیزه می دهد، در واقع انگیزه موتور محرکه انسان می باشد.

وی افزود: افرادی که تفکر مثبت ندارند، انسان های شاداب نیستند، برای شادابی و نشاط باید تفکر مثبت داشته باشیم، فرد باید فکرش بیمار نباشد، انسان هایی که خودشان و اطرافیانشان را دوست ندارند آدمهای سالمی نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: امروزه یکی از مشکلات خانواده ها کم دوست داستن همدیگر است، آدم هایی که از معنویت خالی هستند نشاطشان آنی است چرا که روح با نشاطی ندارند، انس و الفت الهی، انسان را زنده می کند، باید تلاش کنیم تفکر مثبت و امید داشته باشیم، دانش آموز نخبه باید الگو باشد، امروز ما آینده فردای ماست.

قاسمی با اشاره به برنامه های بهداشت و سلامت در مدارس استان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه سفیران سلامت در ۵۳۲ واحد آموزشی، اجرای برنامه مدارس مروج سلامت در ۳۵۷ مدرسه تجهیز اتاق بهداشت در ۴۰ واحد آموزشی و از جمله برنامه های این حوزه می باشد که بالغ بر 26 هزار و 700 اثر دانش آموزی در خصوص جشنواره سفیران سلامت به دبیرخانه جشنواره از سوی مدارس ارسال شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای نمادین بزرگداشت هفته سلامت با حضور مسولین در کلیه مناطق و نواحی و مدارس، برگزاری نمایشگاه سلامت، برگزاری جشنواره غذا، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات سلامت، برگزاری مسابقات دانش آموزشی، تولید بسته های آموزشی، اجرای اختتامیه جشنواره سفیران سلامت از جمله برنامه های هفته سلامت می باشد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار