خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از راه یابی 23 هنرجوی استان به مسابقات کشوری علمی-عملی و علمی-کاربردی هنرستان ها خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۵۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزون، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اظهار داشت: 9 نفر از هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای در مرحله علمی کشوری مسابقات علمی-عملی و 14 نفر از هنرجویان هنرستان های کاردانش در مرحله علمی کشوری مسابقات علمي-كاربردي برگزیده شدند.

وی افزود: این هنرجویان به مرحله عملی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: این مسابقات در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و كاردانش و ارزیابی کیفیت ارائه آموزش های تخصصی، اعم از تئوری و کارگــاهی برگزار می شود.

قاسمی تصریح کرد: مرحله عملی چهاردهمین دوره مسابقات علمی-عملی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود و 9 نفر از هنرجویان برگزیده استان در مرحله علمی کشوری از هنرستان های فنی و حرفه ای شهید دکتر چمران از ناحیه یک، الزهرا(س) ناحیه دو و زکریای رازی شهرستان البرز در این مرحله از مسابقات حضور خواهند داشت.

ایشان تأکید کرد: مرحله عملی پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی هنرستان های کار دانش کشور به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می گردد که 14 نفر از هنرجویان برگزیده استان در مرحله علمی کشوری از هنرستان های کار دانش شهیدان عظیمیان و خاتم الانبیاء ناحیه دو، خلیج فارس، صالحین و پوران دخت هاشمیان ناحیه یک، صانع، اخلاص و حنانه شهرستان البرز ، هنرستان ابتکار تاکستان ، هنرستان بوعلی سینا آبیک، هنرستان متانت بوئین زهرا و هنرستان شهید دکترچمران الموت شرقی در این مسابقات حضور می یابند.

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها