مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور در ژنو و نیویورک نیست/ دولتمردان اجازه ندهند که کشور به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اینکه واردات بی رویه، به رشد اقتصادی جامعه اسلامی ضربه می زند تاکید کرد: دولتمردان اجازه ندهند که کشور به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شود
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل آرمان در جشن بزرگ مبعث در جمع کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: مکارم اخلاق تنها به نماز و روزه نیست بلکه تلاش مجاهدانه در زمینه های علم و اقتصاد از مصادیق بارز مکارم اخلاق مورد نظر رسول خدا(ص) محسوب می شود.
 
وی تصریح کرد: در زمینه اقتصاد و معیشت مردم، باید تولیدات داخلی آنقدر کیفیت داشته باشد تا امت اسلامی بعنوان یک ارزش به آن اعتماد کرده و مصرف تولیدات خارجی را برای خود ضد ارزش بداند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه امت اسلامی نباید مصرف گرا باشد، افزود: مصرف گرایی بی رویه در جامعه اسلامی با مبانی دینی و روح و اندیشه ناب اسلامی سازگاری ندارد و مردم باید برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور مصرف کالاهای خارجی را بعنوان یک ضد ارزش بنگرند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: دولتمردان هم باید توجه کنند که کشور به بازار مصرف کالاهای خارجی مبدل نشود، زیرا واردات بی رویه، به رشد اقتصادی جامعه اسلامی ضربه می زند.
 
آرمان به دولتمردان توصیه کرد: به جای نگاه و لبخند به دشمن، به نیروی بی انتها و ظرفیت های داخلی اعتماد و توجه بیشتری داشته باشند، زیرا راه حل مشکلات اقتصادی کشور در ژنو و نیویورک نیست؛ بلکه علاج مسائل اقتصادی نگاه به تولید داخل با استفاده از ظرفیت های داخلی است.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری(ره)، هفته معلم را فرصتی مناسب برای مرور بر اندیشه های آن شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: معلم باید اهل بصیرت و اگاه و وظیفه شناس باشد و تعلیم و تربیت جوانان را برای خود یک تکلیف بزرگ الهی قلمداد کند.
 
حجت الاسلام آرمان اظهار کرد: معلم امانتداری است که امانت او آینده سازانی هستند که می خواهند کشور و جامعه اسلامی را بسازند و مدیریت کنند، لذا باید به تکلیفی که خداوند برآنها نهاده صحیح عمل نمایند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار