فرمانده سپاه طرقبه شاندیز از اعزام جهادگران بسیجی این شهرستان به روستای محروم و سیل زده دوغارون تایباد جهت کمک به سیل زدگان و اقدامات عمرانی در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تأکید بر اهمیت سازندگی روحی و معنوی بسیجیان، به برخی برنامه های جهادی بسیج سازندگی طرقبه شاندیز اشاره داشت و افزود: اردوی جهادی بسیجیان طرقبه شاندیز به مدت یک هفته در یکی از روستاهای محروم شهرستان تایباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ نفر در این اردو اعم از طلبه، مشاور، روحانی، مهندس و نیروی کار از شهرستان طرقبه شاندیز در این فعالیت جهادی شرکت داشته و با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: این اردوی جهادی با هدف محرومیت زدایی، عمران و کمک رسانی به سیل‌زدگان روستای دوغارون تایباد اجرا شد که طی آن فعالیت هایی از جمله ساخت ۲ ساختمان مسکونی ۷۰ متری، ۲۵۰ متر دیوار چینی، بهسازی مدرسه، مسجد و وضعیت بهداشتی روستا و همچنین برق رسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از جهادگران بسیجی افزود: برخی خانه های روستایی در این منطقه تا صد درصد تخریب شده که با حضور جهادگران بسیجی طرقبه شاندیز از مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستا جلوگیری به عمل آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها