فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری طی سفر دو روزه ای به مناطق عشایری سودجان و صمصامی از پایگاه های مقاومت بسیج این مناطق بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،"محسن کریمی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان به همراه مسئول حفاظت اطلاعات و بازرسی ناحیه طی دو روز سفر به مناطق عشایری سودجان و صمصامی از پایگاه های مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) خواهران، حضرت قمربنی هاشم(ع) برادران سودجان و شهید رجایی افسرآباد و پایگاه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) روستای فخرآباد بخش صمصامی بازدید و نظارت کردند.

در این بازدید ابتدا فرمانده ناحیه عشایری استان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان این پایگاه ها در راستای اجرای برنامه ها و ماموریتهای بسیج، به تبیین اهداف و رسالت بسیج در جامعه و لزوم حضور فعال و جهادی و انقلابی بسیج در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب پرداخت.

وی، انتخابات آینده را یکی از همین صحنه های مهم انقلاب دانست و آن را برای آینده و سرنوشت کشور بسیار مهم ارزیابی کرد.

کریمی به لزوم و اهمیت شرکت گسترده مردم و بسیجیان در این صحنه و انتخاب فرد اصلح و دارای شاخص های مورد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: رویکرد جدید بسیج برای توجه به مساجد و مسجد محور نمودن برنامه ها در سال جاری، از اولویتهای مهم و اصلی بسیج است.

در ادامه فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز ضمن خیرمقدم گویی مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیتهای بسیج را مطرح کردند و در آخر نیز راه کارهایی توسط اعضا و شرکت کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات