خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش اموزای سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین خبر داد :
مسئول سازمان بسیج دانش اموزای سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین گفت: 3000 دانش آموز قزوینی در سال 96 در اردوی عملی میدان تیر حضور می یابند
کد خبر: ۸۸۵۱۹۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

فردوس ایراندوست مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین گفت: در سال جاری 3000نفر دانش اموز در اردوی عملی میدان تیر شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری 3000نفر از دانش اموزان در مقطع دبیرستان و در رشته های نظری و فنی حرفه ای با همکاری مسئولین آموزش و پرورش و سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در اردوی عملی میدان تیر شرکت می کنند .

ایراندوست اظهار کرد: روزانه 400نفر از دانش آموزان در میدان تیر شهید ارش مهر واقع در شفیع آباد به یادگیری اشنایی با تخمین مسافت، ایست وبازرسی واشنایی با سلاح کلاشینکف واطفای حریق می پردازند .

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره یک روزه میدان تیر جهت ارتقاء سطح امادگی رزمی وافزایش بینش بصیرتی و فرهنگی دانش اموزان می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه قزوین با بیان اینکه میدان تیر به عنوان بخش عملی درس امادگی دفاعی است، افزود :در میدان تیر برای دانش اموزان 12 نمره تئوری و 8 نمره برای اموزش عملی ان در نظر گرفته میشود .

این مسئول اذعان کرد : استقبال دانش اموزان از این طرح تا به امروزبا شور واشتیاق خاصی مواجه

بوده است و این برنامه جزءبرنامه های ابلاغی سال 96 میباشد که از23 فروردین الی 6 اردیبهشت برگزار می گردد.

ایراندوست خاطر نشان کرد: این برنامه ها در سین فعالیت های اموزشی مدارس نیز قرار دارد و همکاری والدین نیز در این برنامه بسیار خوب میباشد .

مسئول سازمان بسیج دانش اموزی سپاه ناحیه قزوین در خاتمه عنوان کرد: این برنامه علاوه بر تیراندازی، در کلاس های اطفاءحریق ،سیره شهدا و عقیدتی برگزار می گردد .

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها