شهرستان بروجن؛

اهدای زمین به منظور ساخت خانه عالم در روستای مورچگان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از اهدای قطعه زمینی به منظور ساخت خانه عالم روستای مورچگان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۷۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از وضعیت خانه عالم روستای مورچگان بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام صالحی، دهیار، شورا و هیئت ‌امنای روستا حضور داشتند، وضعیت تکمیل ساخت خانه عالم و مشکلات موجود در این زمینه موردبررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام صالحی گفت: یکی از خیرین این روستا بنام اکبر طهمورث که جزء هیئت‌امنا نی می باشد، با اهدا زمین جنب این خانه عالم، مشکل ادامه ساخت این بنا را مرتفع ساخت.

سرپرست اداره بروجن با تقدیر از این خیّر اظهار کرد: ان شاءالله ترتیبی اتخاذ شود تا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این خانه عالم تا قبل از ماه رمضان آماده و تحویل شود.

حجت‌الاسلام صالحی، عنوان کرد: این خانه‌های عالم به همت مساعدت‌های مردمی و سازمان تبلیغات اسلامی ساخته‌شده است و وظیفه حفاظت و مراقبت و پیگیری مشکلات و تجهیزات آن بر عهده اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد پیشرفت قابل قبولی بوده است.

ارسال نظرات