تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه در آستانه 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۰۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، متن بیانیه به شرح زیر است: دید رخداد انقلاب اسلامی ایران بنا به فرمایش حضرت امام (ره) معجزه الهی در تاریخ ایران ، بلکه جهان اسلام و حتی جهان بشریت است که مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و تشیع علوی دستاوردهای عظیمی را به ارمغان آورده است و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی که بنا بر تدبیر امام (ره) شکل گرفت یکی از این دستاوردهاست که رسالت پاسداری از انقلاب و حراست از ارزشهای آن را بر عهده دارد.
 
ضرورت تحقق این امر خطیر در گرو برخورداری این نهاد مقدس از تدیّن ، معنویت ، معرفت و بصیرت است . ازاین رو با عنایت خاص حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) ، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مشخصا" عقیدتی سیاسی با این هدف ایجاد گردید.
 
در راستای اجرای منویات همین بزرگواران بود که دوازدهم اردیبهشت سالروزشهادت آیت الله مطهری، در سپاه و بسیج مزین به نام روز عقیدتی سیاسی شد تا در این روز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آن استاد عزیز ،علما و فضلا یی که درعرصه ارتقاء سطح معنویت و بصیرت با روحیه انقلابی توانستند، اسلام ناب انقلابی را به مردم ایران و جهان معرفی کنند و در این راه جان خود را تقدیم اسلام ومکتب تشیع علوی کردند.
 
همه دلسوزان فرهنگی در جبهه ولایتمداری خصوصا" مربیان و هادیان سپاه و بسیج ،نسبت به تمرکز بیشتر بر اهداف ماموریتی مهم از منویات امام عظیم الشان و رهبری حکیم و فرزانه تلاش بیشتری انجام دهند. رشد آگاهی های انقلابی مردم در زمینه فرهنگ، سیاست و اقتصاد، پایه خواسته های رهبری در سالهای اخیر است و چه خوب معظم له،خط را نشان می دهند.
 
درسال هایی که تمام تمرکز دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی بر نفوذ در دلهای مردم است و در این راه با انواع طرح ها و پیوست های زیرکانه سعی می کنند تا به توفیق هایی دست یابند.
 
این بیانات ولی فقیه است که چراغ راه می باشد و می تواند جوامع مسلمان را از انحراف و کجروی به ساحل امن برساند."باید مردم روشن شوند که وقتی جنس خارجی می خرند باعث اشتغال جوان های خارجی و بیکاری جوانان خودمان می شوند" و "همین جوان هایی که قادرند موشک بسازند که سه هزار کیلومتر با اختلاف کمتر از ده به هدف اصابت کند، قادر نیستند گره های خودرو سازی را باز کنند؟" این جملات فقط شعار نیست بلکه راهبرد است تا خوب بفهمیم و بفهمانیم و بصیرت بخشی کنیم.
 
اينك روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تربت حیدریه ضمن گراميداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری(ره) و روز عقیدتی سیاسی، اين روز را كه ميراث معنوي حضرت امام خميني(ره) است، به يكايك سبزپوشان و پاسداران حريم ولايت و بسيجيان سرافراز تبريك و تهنيت عرض كرده و بار ديگر با خون سرخ شهدا پيمان مي‌بندد كه در دفاع از حريم ولايت و ارزش‌ها همچنين درصيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران لحظه‌اي كوتاهي نكرده و در ركاب نايب امام زمان(عج)، فرمانده معظم كل قوا، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالی)در مصاف با استكبار جهاني براي نبردي سرنوشت ساز لحظه شماري مي كند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها