خبرهای داغ:
امام جمعه شهر پردیسان قم:

حضور حداکثری مردم درانتخابات یک وظیفه وتکلیف است

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات یک وظیفه وتکلیف است.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۱۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

حضور حداکثری مردم درانتخابات یک وظیفه وتکلیف است

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقم گفت: ما دراین مسابقه پر شکوه در جشنواره انقلاب حضور پیدا خواهیم کرد وحداکثر آراء را درصندوق های رأ ی خواهیم ریخت و شرکت مردم در انتخابات یک وظیفه وتکلیف دینی مثل نماز که واجب عینی است می باشد.

وی افزود: افراد جامعه باید با طهارت و وضو وقربۃً الی الله وارد صحنه شوند ورأی خود را درصندوق های رأی بیاندازند ، برای اینکه خداو رسول خدا را راضی کنند.

سید صمصام الدین قوامی گفت : در جمهوری اسلامی مسأله انتخابات مانند نماز وعبادت است با این حساب حضور حداکثری واجب است و هیچکس در منزل نماند ، اگر جمعیت را 80 میلیون فرض کنیم ، حدود 60 میلیون نفر که مکلف هستند باید در صحنه حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: مسئولین باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند طوری نباشد که دافعه ایجاد کنند. مثل نماز که باید با محبت وانگیزه باشد مسئولین باید مردم را آگاه کنند که انتخابات دشمن را مأیوس و نظام را تقویت می کند مردم صاحبان این انقلاب هستند وصاحبان انقلاب نمی توانند صحنه را ترک کنند همانطور که در راهپیمایی همه می آیند ودشمنان را مأیوس می کنند وظیفه مسئولین نیز این است که نظم وانضباط را برقرار کنند ومردم را از مسائلی که باعث می شود درصحنه حضور پیدا نکنند دور کنند وموانع رابرطرف کنند همچنین کاندیداها باید اخلاق اسلامی از خود نشان دهند وهمدیگر را متهم نکنند، بلکه هر کس خودش و برنامه ای که در پیش دارد رامعرفی کند.

در پایان امام جمعه شهر پردیسان قم گفت: ما در این مسابقه پر شکوه در جشنواره انقلاب اسلامی با حضور حداکثری بر سر صندوق های رأی حاضر خواهیم شد و دشمنان نظام را مأیوس خواهیم کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار