خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: یکی از مهمترین مصادیق انتخاب اصلح، انقلابی بودن، نترسیدن از دشمن، شجاعت و مدیر و مدبر بودن است و مصداق دیگرش که مقام عظمای ولایت نیز بیان فرمودند این است که نگاه به درون داشته باشد و به بیرون از مرز ما چشم ندوخته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۳۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقه سپاه امام علی شهرستان تاکستان، در سخنرانی خود در مدرسه علمیه ایمانیه خواهران تاکستان که با موضوع انتخابات برگزار شده بود اظهار کرد: انتخابات به عنوان ذخیره ای برای اقتدارنظام است.

وی با اشاره به مولفه های انتخابات بیان کرد: اولین مولفه حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق های رای است که هر چه قدر این حضور گسترده تر باشد پایه های نظام تقویت و مشروعیت آن ارتقاء پیدا می کند.

صادقی تصریح کرد: مولفه بعدی برای انتخابات این است که انتخابات باید مظهر وحدت و انسجام ملی باشد؛ ایجاد تشنج و درگیری و ناامن سازی نه تنها وحدت را به هم می ریزد بلکه تهدیدی برای نظام می باشد همچنانکه پس از انتخابات سال 88 و فتنه ای که به وجود آوردند وحدت نیروهای انقلابی را به هم ریخت و چنان فضا را غبار آلود کردند که بسیاری از کسانی که دل در گرو انقلاب داشتند نیز به دامن دشمنان انقلاب افتادند و همان حرفی را می زدند که دشمنان دوست داشتند.

این مسئول اذعان کرد: مولفه دیگر قانون گرایی و پایبندی به ضوابط قانونی است که مقام معظم رهبری نیز تاکید بر این گزینه دارد که همه فعلان در صحنه انتخابات از مجریان و هواداران و نامزد های انتخاباتی بایدبه آن عمل نمایند.

وی یادآور شد: اگر پایبندی به قانون می‌بود محققا فتنه 88 به وجود نمی آمد، اگر نامزد های انتخاباتی قانون را رعایت مینودند و به سخنان و مواعظ مقام معظم رهبری گوش می کردند دیگر مسجد و پایگاه بسیج مورد اهانت قرار نمی گرفت، اگر قانون را رعایت می کردن که تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پاره نمی شد، اگر کسانی که رای موافق نبرده بودند و به قانون تمکین می کردند روز عاشورا شاهد آن بی حرمتی به عزا داران امام حسین(ع) نمی بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی شهرستان تاکستان در پایان ابراز کرد: از مولفه های انتخابات در تراز جمهوری اسلامی انتخاب اصلح است که یکی از مهمترین مصادیق انتخاب اصلح، انقلابی بودن، نترسیدن از دشمن، شجاعت و مدیر و مدبر بودن است و مصداق دیگرش که مقام عظمای ولایت نیز بیان فرمودند این است که نگاه به درون داشته باشد و به بیرون از مرز ما چشم ندوخته باشد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها