خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 800 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس این شهرستان در شهر اسدیه و محور اسدیه - گزیک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۵۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش راهیان بیت المقدس روز های هفتم و هشتم ادیبهشت ماه به مدت 2 روز با حضور 800 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس این شهرستان برگزار می شود.

 

وی مقابله با اغتشاش، دفاع از کوی و برزن و عملیا ت تاخیری را از جمله محورهای این رزمایش عنوان کرد و گفت: عملیات تاخیری با هدف گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن در منطقه جاده اسدیه به گزیک و اغتشاش، دفاع از کوی و برزن در شهر اسدیه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آموزش های تئوری برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش در سال 95 و یکماهه 96 به بسیجیان آموزش داده شده است که در این رزمایش به صورت عملی انجام خواهد شد.

 

خدادادی عنوان کرد: ارائه برنامه های فرهنگی نیز در حاشیه این رزمایش پیش بینی شده است.

 

وی هدف از برگزاری رزمایش را لبیک به ندای رهبری، وحدت شیعه و سنی، اقتدار نظامی و تقویت رزم بسیج، اجرایی کردن آموزش های آموخته شده است که با انجام این برنامه ها ضمن حضور در برنامه های فرهنگی، آمادگی 100 درصدی در جنگ سخت را دارد.

 

فرمانده سپاه درمیان در پایان گفت: این رزمایش با همکاری قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) به نحو مطلوب برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها