خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم در گرگان برگزار می‎شود‌

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان حرم به استعداد 13 گردان بیت‎المقدس در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید‌علی مهاجر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه رزمایش شهدای مدافع حرم هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می‎شود، اظهار کرد: 13 گردان در قالب 10 گردان بیت المقدس برادران، یک گردان رزمی تبلیغی بسیج طلاب و 2 گردان کوثر با نکات از پیش تعیین شده برای ماموریت ها و تهدیدهای متصور در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

وی افزود: پنج گردان عملیات کوی و برزن، سه گردان عملیات نجات و مردمیاری، سه گردان کنترل اجتماعات و گردان کوثر نیز عملیات امداد و نجات و مردم‎یاری را در این رزمایش به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه برای آرمان‎‌های انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود، آمادگی دفاع همه جانبه را داریم، گفت: رزمندگان مدافع حرم ثابت کردند آماده دفاع از حریم آل‌الله هستند و این رزمایش بیانگر این مهم است که رزمندگانی هستند که آمادگی دارند برای دفاع از اسلام جان‎فشانی کنند.

سرهنگ مهاجر بیان داشت: این رزمایش از ساعت هشت صبح فردا با آموزش و تمرینات یگانی آغاز و بعد از نماز مغرب و عشا با نوشتن وصیت نامه نمادین رزمندگان دخیل در رزمایش، ادامه می یابد.

وی افزود: برنامه متمرکز این رزمایش بزرگ ساعت 8 صبح روز جمعه در قالب صبحگاه اقتدار در خیابان امام خمینی(ره) گرگان و با سخنرانی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان(سردار صادقی) آغاز و با قرار گرفتن گردانها در مواضع رزمایش به کار خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: عملیات‎های مختلفی نظیر عملیات تخریبی، کنترل معبر وصولی، عملیات ضد کمین، عملیات ضد هلی‎برن، بازپس‎گیری دفاع از مراکز حساس و مهم که این عملیات را گردان‎های بسیج انجام می‎دهند.

سرهنگ مهاجر یادآور شد: این رزمایش قرار بود که در سال 1395 برگزار شود که با توجه به تقارن آن با اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، این زمان در نظر گرفته شده و امسال رزمایش دیگری هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها