خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن خبر داد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با گراميداشت یاد و خاطره شهید مطهري و هفته عقيدتي سياسي در سپاه اظهار داشت: شهيد مطهري، شهيد راه دفاع از اسلام ناب و مباني اصيل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

وی شهید مطهری را یکی از بزرگ‌ترین مربیان و تربیت گران بشریت دانست و افزود: ارزش تربیت‌گری بسیار بالا است چراکه خداوند در این خصوص در آیه برائت می‌فرماید «اگر شخصی به دست کسی هدایت شود ارزشش بالاتر از آفتابی است که بر او می‌تابد».

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: به همین مناسبت در سپاه ناحیه رزن بیش از 40 عنوان برنامه با هدف شناساندن اندیشه، سیره و شخصیت شهید مطهری به مردم، بسیجیان و پاسداران در حوزه های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهم برنامه‌های اجرایی در ناحیه رزن، به برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری محفل روشنگری، مراسم گرامیداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدای مربی و ایثارگر معلم، شرکت در نمازجمعه و دیدار با امام جمعه شهر رزن و کوهپیمایی اشاره کرد.

غفاری‌ستار اضافه کرد: همچنین در حوزه و پایگاه های بسیج نیز برنامه‌هایی از قبیل برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری، محفل انسی با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی، برگزاری نشست های سیاسی و روشنگری، برگزاری هیئت های منتظران موعود و... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برهه حساس انتخابات بیان کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت است که هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج همانند شهید مطهری روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند و وارد عمل شده و برای مردم معیار فرد اصلح را تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن یادآور شد: با توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز همچون دیگرسربازان ولایت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و خلق حماسه ای بی نظیرو مصونیت‌بخشی به انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات