خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت از رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم در شهرستان مینودشت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۷۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره با تهدیداتی اعم از تهدیدات سخت ، نیمه سخت و تهدیدات نرم دست و پنجه نرم می کند.

وی با بیان اینکه تهاجم سخت از جمله تهاجم به مرز های کشور است  افزود : تهدیدات نیمه سخت شامل موضوعات امنیتی ، خرابکاری و براندازی و جاسوسی است.تهدیدات نرم نیز زیر مجموعه عظیم وگسترده ای مانند جنگ روانی ، تغییر فرهنگ و ... است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت خاطر نشان کرد : سپاه با توجه به اساس شکل گیری خود موظف است در مقابل تهدیدات و تهاجمات ، چه داخلی و چه خارجی ، قد علم کند و از انقلاب و دستاورد های آن حفاظت کند.

سرهنگ قاسم پور بیان داشت: در این برهه از زمان ، سپاه جهت باز آموزی ، تمرین تاکتیک و تکنیک ، ارتقای سطح آمادگی رزمی عناصر بسیجی ، ایجاد همدلی و وحدت بین اعضای گردان و همچنین تمرین فراخوانی یگان ها ، رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم ویژه گردان های بیت المقدس را تدارک دیده است .

وی تصریح کرد : این رزمایش در شهرستان مینودشت همزمان با سراسر استان در روز های پنج شنبه و جمعه ، مورخ 7 و8 اردیبهشت با محوریت دفاع از کوی و برزن و مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات  با حضور سه گردان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها