فرماندار بویراحمد از برگزاری همایش نکو داشت شهر یاسوج از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۹۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
فرماندار بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد از برگزاری نکوداشت یاسوج از ۹ تا ۱۵ اردیبهشتبرگزاری همایش نکوداشت شهر یاسوج از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر دادوگفت:این همایش با هدف شناساندن زیبایی‌ها و پتانسیل شهر یاسوج برای هموطنان و هم استانی برگزار می‌شود.
نظری با اشاره به اینکه هفته نکوداشت شهر یاسوج با روزهای مختلف ازجمله روز جانباز، روز معلم، روز پاسدار و روزکارگر مقارن شده است افزود:در هر روز متناسب با روزهای تقویم ملی برنامه‌های متنوعی برای هم استانی‌ها برگزار می‌شود.
وی از همه مردم و رسانه ومسئولان مربوط به خصوص صداوسیما در خواست کرد که نهایت تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این همایش به کارگیرند.
شهردار یاسوج نیز دراین جلسه به افتتاح پارک ولایت در هفته یاسوج اشاره کرد و گفت:عملیات اجرایی میدان اجتماعات شهر یاسوج با ظرفیت ۳۰ هزار نفر شروع شده که این میدان برای مناسبتهای مختلف بزرگ ملی و استانی مهیا شده است.
جاوید با اشاره به اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای برگزاری همایش شهر یاسوج به حوزه هنری پرداخت کردیم افزود:در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی و دعوت چهره‌های ملی برنامه‌های شادی را تدارک دادیم.
ارسال نظرات