نگاه ویژه ورزش و جوانان به بازی های جاکارتا و المپیک 2020 روسیه

اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 روسیه نگاه ویژه دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۰۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان به بازی های نگاه ویژه ورزش و جوانان به بازیهای جاکارتا و المپیک 2020 روسیهآسیایی جاکارتای اندونزی و المپیک 2020 روسیه نگاه ویزه داریم گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد از ظرفیت مطلوبی برای حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی و بازی های آسیایی و المپیک روسیه برخوردار است.
سید محمدتقی علوی، از واگذاری اماکن ورزشی شهرستان گچساران در کمیسیون ماده 88 خبر داد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و تلاش در حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی این شهرستان شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نظارت بیشتر بر اماکن ورزشی و مستاجری و ساخت سالن های ورزشی برای هیئت های شهرستان در صورت تامین اعتبارتاکید کرد.
علوی با بیان اینکه پول برگشتی از اماکن ورزشی بین هیئت های ورزشی شهرستان گچساران به صورت عادلانه تقسیم می شود و گفت: با حضور استاندار نشست قهرمانان و مدال آوران ورزش استان برگزار خواهد شد.
وی از شناسایی ورزشکاران و نخبگان ورزش استان در طرح های استعدادیابی استانی خبر داد و گفت: نگاه و چشم انداز ورزش استان به مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی و المپیک 2020 روسیه است و امیدوارم با حمایت مسئولان استانی، روسای هیئت های استانی و شهرستانی و تلاش و پشتکار ورزشکاران و ملی پوشان شاهد حضور جمعی از قهرمانان استان در تیم های ملی اعزامی به مسابقات آسیایی و المپیک 2020 باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه بر ساخت خوابگاه ورزشی در شهر گچساران تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار