مدیر کل استاندارد استان زنجان:

بهبود کیفیت کالاها و خدمات با تدوین استاندارد های ملی

با تدوین استاندارد های ملی و تجدید نظر استاندارد های ملی ،شاهد بهبود کیفیت کالاها و خدمات خواهیم بود .
کد خبر: ۸۸۵۲۱۲۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: اگرکیفیت تولید کالاهای ساخت داخل ،به حد مطلوب و استاندارد برسد، مطمئنا" استقبال مردم از کالای خارجی و قاچاق کاهش خواهد یافت.

داود کارگرزاده افزود: بسیاری از کالاهای ساخت داخل، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و حتی در بسیاری از موارد با کالاهای مشابه خارجی رقابت می کنند.

وی اظهارداشت: با خرید کالاهای ساخت داخل، زمینه توسعه کسب و کار و اشتعال را فرآهم آورند و همچنین از صاحبان صنعت و تولید, درخواست کرد ؛ نسبت به افزایش کیفیت کالای تولیدی تا حد صادرات محور اقدام کنند و مطمئن باشند که اگر کالای تولیدی در شأن و منزلت مردم تولید شود ، مردم از آن استقبال خواهند نمود .

مدیر کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: با تدوین استاندارد های ملی و تجدید نظر استاندارد های ملی ،شاهد بهبود کیفیت کالاها و خدمات خواهیم بود .

مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: رویکرد سازمان ملی استاندارد ایران در افق1404؛ تولید و مبادله هر نوع کالا و خدمات مطابق با استاندارد می باشد. یعنی هر کالایی که تولید می شود و هر خدمتی که ارائه می گردد، بایستی به پیوست یک استاندارد باشد، به عبارتی در آینده نزدیک، شاهد تولید کالا و ارائه خدمت با یک استاندارد خواهیم بود که اکثر این استاندارد ها بر اساس خود اظهاری خواهد بود و مردم ما نقش کلیدی در کنترل کالاها از حیث استاندارد خواهند داشت و نقش سازمان های همکار، من جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان، بیش از بیش فعال شده و حامی مردم خواهد بود که تولید کننده و توزیع کننده را وادار به تولید و توزیع کالا، با ویژگی ها و شاخص های استاندارد خواهد نمود .

ارسال نظرات