مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مشکل بزرگ بیکاری در کشور، رئیس‌جمهور آینده باید برای رفع مشکل بیکاری برنامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته عقیدتی و سیاسی ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مختلف در سطح نواحی و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از رویدادهای سیاسی مهم کشور بوده که در ۲۹ اردیبهشت ماه ملت ایران همبستگی و اقتدار خود را بار دیگر به نمایش می‌گذارند، گفت: در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید بررسی کنیم که جامعه چه نیازها و مشکلاتی دارد تا آنها احصا شود و افرادی که می‌توانند پاسخگوی نیاز مردم باشد و بتواند مشکلات را برطرف کند به آن فرد میدان داده شود.

وی گفت: جنگ اقتصادی را در پیش رو داریم و امروزه مبارزه با جبهه استکبار حل مشکلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با اشاره به شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری بیان کرد: از شاخصه‌ها برای ریاست جمهوری متدین بودن است و باید گفت که مدیر در جامعه ما نمی‌تواند تفکر لیبرالیسم و سکولاریسم داشته باشد لذا مدیریت ارشد کشور باید اندیشه ناب داشته باشد.

وی انقلابی بودن را از شاخص‌های فرد اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مدیر انقلابی باید گفتمان امام و انقلاب را احیا کند و زمینه تولید را فراهم و استعدادها را شکوفا کند.

این مسوول کارآمد بودن را از دیگر شاخصه های ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: فرد اصلح ریاست جمهوری باید تخصص کار را داشته باشد چرا که مشکلات و معضلات اقتصادی متخصص خاص خود را می‌خواهد.

مسوول دفتر نمایندگی حوزه ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید امتحان داده شده باشد بتواند معضل بیکاری را حل کند و به گفتمان نظام اعتماد داشته باشد و به معنای واقعی کلمه مبارزه با استکبارستیزی را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی صدر اعتقاد به اصل ولایت فقیه را از دیگر شاخصه‌های فرد اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: باید کسی باشد که از امام و رهبری اطاعت کند و با بصیرت و بینا باشد.

وی مبارزه با مستکبران و حامی مستضعفان را از دیگر شاخص‌های رئیس جمهور آینده کشور عنوان کرد و گفت: در انتخاب فرد اصلح ریاست جمهوری اعتماد به معتمدین، متخصصین و دلسوزان باید مدنظر قرار گیرد.

این مسوول در ادامه سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: استفاده از شیوه‌های درست، موثر و مفید می‌تواند در حضور حداکثری مردم موثر واقع شود.

حجت‌الاسلام حسینی صدر بر دو قطبی نکردن جامعه و ایجاد فضای آرام تأکید کرد و گفت: باید به مردم ثابت کنیم که انتخابات سالم برگزار می‌کنیم.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود گذری به وظایف شوراهای شهر و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همه کاندیداها بدانند که در فضای اسلامی زندگی می‌کنیم و پایبند به آموزه‌های دینی و اخلاقی هستیم لذا همه داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به این مهم توجه کنند.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه از شوراهای شهر و روستا نباید غافل شویم، گفت: زیرساخت‌های شهری با شوراهاست از این رو باید فردی معرفی و انتخاب شود که متخصص و توانمند باشد.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد داشتن تدین و تخصص را از شاخصه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت: تخصص بدون تدین مخرب است.

ارسال نظرات