مرور انتخابات گذشته نشان می دهد که این رویداد مهم در کشورمان همواره موجب اقتدار انقلاب اسلامی بوده است، رویدادی که دشمن با هدف قرار دادن آن تلاش می کند از راه های مختلفی مشارکت مردم را در انتخابات کمرنگ کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۳۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مردمی که در نظام جمهوری اسلامی با مشارکت خود سرنوشت کشورشان را به دست خود رقم زده و با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، پاسخ دندان شکنی به دشمن می دهند چراکه می دانند هیچ بیگانه ای دلسوز مردم ایران نیست.

ولی آنچه در این میان مهم و حیاتی به نظر می رسد و از دغدغه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به شمار می رود، شرکت همگانی در عرصه انتخابات و رعایت اصول و اخلاق در آن است.

بنابراین در بحث اخلاق اسلامی در انتخابات باید نامزدهای ریاست جمهوری و اطرافیانشان توجه ویژه ای به تقوای سیاسی در انتخابات داشته باشند تا مبادا رقابت در انتخابات سبب ایجاد شکاف و کینه بین مردم شود.

باید توجه کرد که اقدامات قانون مند و آگاه کردن مردم از خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی برای حضور گسترده، پرهیز از اختلافات و قومی گری به افزایش اقتدار نظام کمک شایانی می کند.

بر همین اساس باید کاندیداها و طرفدارانشان در تبلیغات از مسیر انصاف خارج نشده و فقط به معرفی خود، تخصص و توانمندهایشان بپردازند و از سیاه نمایی برای اخذ چند رای بیشتر و تخریب دیگران پرهیز کنند تا با اتحاد و همدلی اهداف دشمن را ناکام بگذارند.

ابراهیم نوروزی فر

ارسال نظرات
پر بیننده ها