خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان به تجاری سازی طرح های حمایت شده در این سازمان با تشکیل شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۳۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهانگیری افزود: با توجه به ظرفیت موجود در دانشگاه‌های استان و همچنین مراکز رشد بسیج؛ این مراکز باید خروجی کار خود را با برگزاری سمینارها و کارگاه‌های علمی به اطلاع عموم برسانند.

وی با اشاره به شعار سال «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: با توجه به تأکید سازمان مرکزی بسیج علمی و در راستای تحقق شعار سال لازم است از سال جدید بر رشد کیفی مراکز موجود اهتمام داشته و با تعیین اولویت‌های پژوهشی توسط کارگروه‌های تخصصی هر مرکز، تلاش شود از طرح‌های محصول محور در مراکز رشد بسیج حمایت شود تا مشکلی از صنعت در راستای تولید و اشتغال برطرف شود.

جهانگیری در ادامه با اشاره به جشنواره جهادگران سال گذشته بیان کرد: این جشنواره آزمون خوبی بود تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود، در راستای مأموریت‌های علمی محول شده به سازمان با دقت بیشتری گام برداشته و آمادگی لازم را برای حضور در چنین آزمون‌هایی را که به‌عنوان رزمایشی علمی برای بسیج است در هر لحظه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج علمی استان، در ادامه با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مراکز توسط بسیج بیان کرد: این مراکز فقط به دانشجویان، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی که در آن مستقر هستند خدمات‌دهی نمی کند بلکه خدمات دهی این مراکز باید به‌ عنوان مرکز رشد استان به‌صورت عام و استانی باشد.

در این جلسه معاونت علمی بسیج دانشجویی و مسئولان مراکز رشد پیشنهاد‌ها و گزارش‌های عملکرد مراکز رشد را ارائه کردند که اهتمام به موضوع نت و نگهداری این مراکز و رعایت نکات ایمنی، همکاری بین مراکز رشد استان برای تکمیل طرح‌های چندبخشی، پیگیری مسائل کشوری و استانی و تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد برای ادامه راه در مراکز رشد مهم‌ترین نکات بیان‌شده در آن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها