فرمانده سپاه مراغه در بازدید از پیشرفت طرح های محرومیت زدایی این شهرستان گفت: محرومیت زدائی از ماموریت های مهم سپاه و بسیج در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود:سپاه و بسیج در قالب طرح هایبسیج سازندگی، زندگی را به کام بسیاری از مردم محرومشیرین کرده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی مراغه در بحث محرومیت زدایی برابر فرمان رهبر فرزانه انقلاب و شعار سال 1396(اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال) کارهای عمرانی، آبادانی و محرومیت زدایی را در قالب تولید و اشتغال در دستور کار خود قرار داده است.

سامی خاطرنشان کرد: بسیج همانند دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی نیز بسیار تاثیرگذار است و با خدمات مثبت و سازنده خود به ویژه در نقاط محروم برای ایجاد عدالت اجتماعی تلاش می‌‌کند.

وی به بیان طرح های محرومیت زدایی پرداخت و بیان کرد: ساخت خانه های عالم، بازسازی خانه محرومان، مدارس و آبرسانی از جمله طرح های اجرا شده در محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه مراغه اظهار داشت: سپاه صرفا یک ارگان نظامی نیست و هر جا که مسئله محرومیت و کمک به مردم باشد ورود می کند بنابراین مردم داری و مردم دوستی از ماموریت های ویژه سپاه به شمار می آید.

وی افزود: محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم در اولویت برنامه های سپاه پاسداران قرار دارد.

سامی در این بازدید از پیشرفت دو خانه محروم بازدید و از آماده بودن سه خانه محروم با هزینه بالغ بر هشتاد میلیون ریال هزینه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برای افتتاح خبر داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها