برگزاری نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان در محل کارخانه کبریت زنجان

5 اردیبهشت مصادف با عید مبعث پیامبر اعظم (ص)، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان از پنجم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در محل کارخانه کبریت زنجان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پنجمین روز از هفته سلامت که با عنوان "دین، معنویت و سلامت روان " نامگذاری شده است، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان با حضور دکتر علی‌اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ثمین صدیق نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، دکتر احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، دکتر رسول بیات فرماندار زنجان، دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، دکتر محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت استان و دبیر جشنواره سلامت روان و دیگر مسئولین دانشگاه و استان برزگار شد.

این جشنواره برای اولین‌بار در سال ۸۹ کلید خورد و ۴۰ هنرمند با ارسال بیش از ۵۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند. همچنین دومین دوره این جشنواره که به صورت ملی برگزار شد، هزار و ۹۱۰ اثر شرکت کردند که از این تعداد اثر ۶۳ عکس انتخاب و به نمایشگاه راه پیدا کرد.

سومین دوره این مسابقه به صورت ملی با محوریت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد.

در این دوره ۵۴۹ هنرمند با 4012 اثر در قالب تک عکس و ۹۰ مجموعه شرکت کردند و پس از داوری، داوران ۷۴ عکس انتخاب شد تا به مجموعه جشنواره راه پیدا کند و ۵ اثر نیز برگزیده شدند.

همچنین پنجمین دوره این مسابقات که به صورت بین‌المللی برگزار شد و بیش از سه‌ هزار هنرمند از ۷۶ کشور شرکت کردند و قریب به ۱۶ هزار اثر با موضوعات سلامت روان و بخش آزاد به دبیرخانه رسید و توسط داوران ایرانی و بین‌المللی ۱۰ اثر برگزیده و ۱۰۰ اثر به جشنواره و کتاب راه پیدا کرد.

ارسال نظرات