در بخش گاز رسانی به روستاها نیز؛ از 909 روستای استان، 377 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که 57 مورد آن پارسال به انجام رسیده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۵۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل این شرکت از اضافه شدن 17 هزار و 195 مشترک جدید؛ به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد و گفت: با این میزان پذیرش اشتراک؛ شمار مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان؛ به 297 هزار و 895 مشترک رسیده است.

مهندس سید سعید عسگریان با اعلام اینکه 366 هزار و 342 خانوار شهری و روستایی در استان؛ تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند، افزود: در حال حاضر 4/99 درصد جمعیت شهری 6/65 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از افتخارات و از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و اظهار داشت: با تلاش کارکنان و همکاری و تعامل سازنده مردم شریف و مسئولین استانی و محلی، سال گذشته بیش از 613 کیلومتر شبکه گذاری در استان انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به 5 هزار و 448 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر از 21 شهر استان، 20 شهر بهره مند از نعمت گاز طبیعی است؛ به توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در بخش گاز رسانی به روستاها نیز؛ از 909 روستای استان، 377 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که 57 مورد آن پارسال به انجام رسیده است.

مهندس عسگریان در پایان؛ از برنامه ریزی انجام شده جهت بهره مندی همه شهروندان شهری خبر داد و با اشاره به اینکه در صورت تامین به موقع اعتبارات، پروژه های گاز رسانی مشمول بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه که از سال 93 آغاز شده و تا پایان سال 96 به پایان می رسد، افزود: پس از پایان عملیات گازرسانی به این روستاها، جمعیت تحت پوشش بخش روستایی استان به 84 درصد افزایش می یابد.

ارسال نظرات