توانمندسازی مددجویان را مهمترین اولویت کاری کمیته امداد است که اقدامات مختلفی در امداد انجام می شود تا مددجویان در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۶۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح «شوق زیارت» به منظور ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی در بین جامعه هدف اجرا میشود، گفت : این طرح موجب ارتقای نشاط معنوی خانواده‌های تحت پوشش و تعمیق باورهای دینی آنها می‌شود.

هدایت صفری در ادامه گزارشی از وضعیت مددجویی استان ارائه کرد و افزود : در حال حاضر تعداد 20 هزار خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر کمیته امداد بهره مند هستند.

وی توانمندسازی مددجویان را مهمترین اولویت کاری کمیته امداد عنوان کرد و اضافه کرد : اقدامات مختلفی در امداد انجام می شود تا مددجویان در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

صفری تصریح کرد : یکی از این برنامه ها تقویت باورهای دینی و ابعاد فکری وفرهنگی مددجویان است که با اجرای طرح شوق زیارت زمینه اثربخشی سایر اقدامات در حوزه توانمندسازی فراهم میشود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان باارائه گزارشی از اجرای طرح شوق زیارت در سال گذشته در استان ، افزود : با اجرای این طرح در سال 95 نزدیک به چهار هزار نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف شدند .

صفری همچنین از اعزام اولین گروه از مددجویان شامل 275 نفر در سال جاری به مشهد مقدس خبر داد و گفت : اجرای طرح شوق زیارت یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی است که طبق برنامه ریزی انجام شده این تعداد تا پایان سال به بیش از 4هزار و 500 نفر خواهدرسید .

وی افزود : با اجرای این طرح زمینه‌ های لازم برای مشارکت بیشتر خیران در طرح‌های کمیته امداد فراهم می شود.

صفری در پایان با اشاره به اینکه هزینه اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات در قالب طرح شوق زیارت از محل کمکهای خیران تامین میشود، افزود: مساعدت بیشتر خیران تاثیرگذاری برنامه‌های کمیته امداد را در حوزه توانمندسازی مددجویان افزایش می دهد .

ارسال نظرات