الویت اصلی اداره کل نوسازی مدارس، مقاوم سازی فضاهای آموزشی فرسوده است، که از 2 هزار و 200 مدرسه استان ۶۰۰ باب نیازمند بهسازی و مقاوم سازیست.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۶۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با اشاره منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت مردمی، گفت: برخورداری از یک فضای آموزشی ایمن و استاندارد حق بدیهی همه دانش آموزان شهری و روستایی است.

عسگری با اشاره به گستردگی فضاهای آموزشی در استان افزود: حوزه ی با اهمیت تعلیم و تربیت ، همواره نیازمند جذب مشارکت مردمی است.

وی الویت اصلی اداره کل نوسازی مدارس را مقاوم سازی فضاهای آموزشی فرسوده برشمرد و اظهار داشت: از 2 هزار و 200 مدرسه استان ۶۰۰ باب نیازمند بهسازی و مقاوم سازیست.

مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان تصریح کرد: مقاوم سازی ایمن سازی مدارس از جمله مواردی است که خیران میتوانند با ورود به این حوزه مهم یاریگر نظام تعلیم و تربیت باشند.

عسگری در ادامه سخنان خود رویکرد برگزاری جشنواره نوزدهم در سالجاری را ایمن سازی مدارس با مشارکت خیران مدرسه ساز عنوان کرد و گفت: ما در حوزه ساخت و سازهای عمرانی درصدد بازسازی ، مقاوم سازی و استاندارسازی سیستم های گرمایشی با مشارکت خیرین هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان، همچنین اهتمام برای اتمام پروژه های نیمه تمام را مهم دانست و گفت: در این خصوص 36 پروژه در حال اجرا و 15 پروژه غیر فعال در استان داریم.

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور جمع کثیری از معاون امور عمرانی استانداری زنجان، فرمانداران شهرستانهای استان ، روسای سازمانها و نهاد های دولتی و غیر دولتی و نیز جمع کثیری از خیران و نیک اندیشان برگزار شد.

ارسال نظرات