در چهارمین روز از هفته سلامت؛ کلاس آموزشی در حوزه علمیه خواهران ماهنشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه آموزشی مذکور با عنوان «بهداشت جسم و روان» «راه‌های شاد زیستن» غلبه بر افسردگی» روز دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه 96 و در چهارمین روز از هفته سلامت "طرح تحول سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی" با حضور جمعی از دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران توسط رحمانی کارشناس سلامت روان شهرستان برگزار شد.

در این برنامه اندازه‌گیری فشارخون و سنجش نمایه توده بدنی، BMI - تست قندخون طلاب همراه با توزیع پمفلت و فراخوان عمومی جهت مراجعه مردم به پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت به منظور تشکیل پرونده الکترنیک سلامت و انجام ارزیابی خطر و دریافت سایر مراقبت‌های بهداشتی صورت گرفت.

برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی، مسابقه نقاشی و فرهنگی و صبحانه سالم

برنامه ورزش صبحگاهی، مسابقه نقاشی و فرهنگی و صبحانه سالم در دبستان گل‌محمدی دندی توسط مراقب سلامت پایگاه دندی با حضور مدیران و معلمان مدرسه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ صحیح تغذیه، نقش ورزش و تفریحات سالم در ایجاد سلامتی، نشاط و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر برگزار شد.

انجام خدمات ترمیم دندانی، فیشور سیلانت در مراکز معین ماهنشان و فلورایدتراپی دانش‌آموزان در کلیه مدارس ابتدایی شهرستان و توزیع مسواک انگشتی جهت کودکان زیر 3 سال.

معاینات قلب و ریه از گروه میانسالان و سالمندان و اندازه‌گیری فشارخون توسط پزشکان مراکز و آموزش‌های لازم در مورد کاهش مصرف نمک، قند، روغن و چربی (ویزیت رایگان).

برگزاری کلاس اموزشی در خصوص برنامه بهداشت دهان و دندان در طرح تحول سلامت دهان و دندان.

دیدار با سالمندان بیمار بستری در بیمارستان رازی با همکاری بهزیستی و کمیته امداد.

برگزاری کلاس آموزشی با محوریت ایجاد زندگی سالم و نشاط و امید در روستای انگوران.

برگزاری مسابقه نقاشی در بین دانش‌آموزان ابتدایی روستای بلندپرچین با هدف ترویج نقش تفریحات سالم و فعالیت‌های گروهی در ایجاد نشاط و امید در کودکان.

برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های فرزندپروری برای اولیای کودکان توسط کارشناس سلامت روان در مهد کودک فرشتگان ماهنشان.

ارسال نظرات