به مناسبت عیدسعید مبعث ،مسابقه طناب کشی با همکاری هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی ومحلی شهرستان شهرکرد در سالن ورزشی شهداء اشکفتک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۹۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام عید سعید مبعث ، عید بیداری و هدایت مسابقه طناب کشی در اشکفتک برگزارشد.

دراین مراسم که با حضور و استقبال پرشور نوجوان وجوانان عاشورایی، آحاد مردم و حتی تعدادی از برزگسالان برگزار شد پس از ثبت نام 8 تیم 8 نفره که حداکثر وزن هر تیم640 کیلوگرم بود ، مسابقه طناب کشی با صلوات بر محمد وآل محمد آغاز شد.

پس از بیان توضیحات و توجیهات لازم داوران، برنامه وزن کشی انجام شد و تیم های شرکت کننده بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند .

دراین دوره از مسابقات تیم "محله32 "حائز رتبه اول شد ، تیم "المپیا" رتبه دوم را از آن خود کرد و تیم "حسینیه گلزار شهداء اشکفتک" رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین داوران ، تیم "پاسارگاد" را به عنوان با اخلاق ترین تیم در این دوره از مسابقات معرفی و شایسته دریافت جایژه دانستند.

شایان ذکراست: جوائز تیم های اول تا سوم در مراسم جشن عید سعید مبعث که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء در حسینیه گلزار شهدا برگزار شد اهداء گردید و جائزه تیم پاسارگاد (با اخلاق ترین تیم) در جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در پایگاه مقاومت بسیج شهیدابوذر غفاری این شهر، تقدیم شد.

ارسال نظرات