خبرهای داغ:

شهردار تبریز با پدر شهید برادران نیا دیدار کرد

شهردار تبریز با حضور در منزل پدر شهید صمد برادران نیا، با این پیشکسوت صنعت فرش و خیر نمونه تبریزی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۲۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در این دیدار با اشاره به سوابق حاج بیوک برادران و خدمات و تلاش های وی در ستاد پشتیبانی جنگ از خدمات نامبرده قدردانی کرد.

وی در این دیدار با اشاره به این‌‌که هر توفیقی در ایران اسلامی، از برکت دعای خیر خانواده شهدا است، اظهار داشت: خانواده شهدا، یادگاران جاودانه جوانانی هستند که با خون خود، قوام و پایداری نظام اسلامی را ضمانت کردند؛سربلندی و اقتدار کشور، مرهون همین روحیه و باور مقدس است.

وی اضافه کرد: حاج‌آقا بیوک برادران نیا از ورزشکاران بنام بوده است و یکی از بازاریان و پیشکسوتان صنعت فرش تبریز است که در ایام جنگ تحمیلی و دوران انقلاب در خدمت نظام و انقلاب بوده است وی از سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در متن مبارزات حضور فعال داشته و در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر اینکه خود در ستاد پشتیبانی جنگ همواره فعال بوده، فرزند رشید خود را در این راه، تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

در این دیدار حاج بیوک برادران نیا نیز ابراز امیدواری کرد خدمات شهرداری تبریز، کماکان زمینه‌ساز بدست آمدن رضایت مردم باشد.

شهید صمد برادران نیا در اول اردیبهشت سال ۱۳۶1 در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

حاج بیوک برادران نیا پدر شهید صمد برادران نیا یکی از بازاریان خوش نام و انقلابی تبریز است.

وی به مدت 15 سال با مسئولیت اتحادیه فرش تبریز در این اتحادیه تاثیرگذار فعالیت داشته است و در دوران جنگ تحمیلی در ستاد پشتیبانی جنگ خدمات و پشتیبانی های ارزنده ای به رزمندگان اسلام انجام داده است.

خاندان برادران نیا در دوران جنگ تحمیلی 14 شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها