خبرهای داغ:
گفتمان انقلابی گری با حضو دهها نفر از بسیجیان حوزه شهید کلاهدوز در پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۵۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در این همایش گفت: آنچه تاکنون توانسته است ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه های نفوذ گفتمان آن در پهنه گیتی را پدید آورد، در حقیقت همان مولفه ها و ارکان اصلی آن یعنی اسلام، رهبری و مردم بوده است.

قربان امینی افزود: مکتب، مدیریت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، الگوی ارزشمند و سرنوشت سازی به آحاد ملل و جوامع دیگر ارائه کرده است که نگاهی به تحولات و پدیده‌های تاثیرگذار جهانی در دهه های گذشته، بیانگر نقش آفرینی ابعاد و پیامدهای انقلاب اسلامی ایران در روند و فرایندهای آن هاست.

ویتبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت امروز کشور با واقعیت های دوران ستمشاهی به ویژه برای نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی را فریضه ای بزرگ و ضرورتی تاریخی برشمرد.

امینی گفت: نجات ایران از شرایط حقارت بار وابستگی به قدرت های سلطه گر و پایان بخشیدن به جولان دهی بیگانگان در حوزه های مختلف از جمله در حوزه صنعت دفاعی و مدیریت و راهبری نیروهای مسلح از دستاوردهای سترگ، انکارناپذیر و افتخارآمیزی است که به برکت انقلاب اسلامی و جاری شدن روحیه انقلابی و تفکر جهادی و استقلال خواهی ملت ایران حاصل شده است.

این هادی سیاسی، کشف رمز و راز تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی و برافراشته نگه داشتن پرچم گفتمان انقلابی گری در کشور را رسالت خطیر اصحاب انقلاب اسلامی و آحاد دلسوزان و علاقi مندان به عزت و پیشرفت ایران عزیز قلمداد کرد.

امینی خاطرنشان کرد: احساس خطر نسبت به انقلاب زدایی و تحریف انقلاب و مولفه های حیات بخش آن ـ به عنوان رکن رکین قدرت ملی ـ که با هدف تضعیف تدریجی انقلاب و از بین بردن ماهیت اسلامی و انقلابی نظام در دستور کار جبهه دشمن قرار گرفته است از جمله رازهای نهفته در تاکید معظم له مبنی بر حفظ روحیه انقلابی و ترویج انقلابی گری در اندیشه و عمل است، که باید با هوشمندی مورد همت آحاد مردم و مسئولان قرار بگیرد.

وی افزود: فرو ریختن ارزش های آمریکایی و احیای اقتدار معنوی و جهانی شدن تفکر مقاومت و مبارزه با استکبار و صهیونیسم از ره آوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه بشری است و انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران، گفتمان نوینی را در عرصه جهانی جاری ساخت که توانسته است با آموختن استکبارستیزی و تولید ظرفیت های مقابله با نظام سلطه به دیگر جوامع، تیر خلاصی را به لیبرال ـ دموکراسی و نظم نوین آمریکایی شلیک و جامعه‌جهانی را به حاکمیت عدالت و حقیقت نوید دهد.

ارسال نظرات