تنوع گیاهان دارویی زمینه توسعه شهرستان گرمی را فراهم کرده است

فرماندار شهرستان گرمی مغان گفت: تنوع گیاهان دارویی و اقلیم مناسب شهرستان گرمی، شرایط مناسبی را برای توسعه در این حوزه فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۷۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از  سیفار، ابراهیم امامی  در نشستی که با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل داشت، اظهار کرد: حرکت‌های علمی و عملی این مرکز علمی آموزشی که بتواند به تولید ملی و رونق اقتصادی کمک کند، در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به یک اتاق فکر در سطح شهرستان تبدیل شود، افزود: توسعه ارتباطات با مردم، دانشگاهیان و نخبگان شهری جهت پیشبرد اهداف مرتبط با امور جهاد دانشگاهی باشد.

فرماندار گرمی مغان بیان کرد: ما قویا از برنامه‌های جهاد دانشگاهی که مرتبط با قابلیت و پتانسیل‌های گرمی بوده و منجر به رونق تولید ملی و بومی می‌شود، حمایت خواهیم کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: افزایش دوره‌های مختلف آموزشی در کنار توجه به توسعه مطالعات گیاهان دارویی برنامه اصلی ماست.

اوچی افزود: مطالعه گیاهان دارویی در سطح استان فقط در شهرستان گرمی در حال انجام است و خوشبختانه اعتبارات مناسب پژوهشی توسط مسئولان محلی این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار