یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در جمع بسیجیان راه آهن و اداره دارایی این شهرستان گفت: انقلابی گری آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی را قاطعانه و بدون رو دربایستی و مرعوب شدن و خام شدن در مقابل برخی از چهره های امیدبخش کاذب، حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت شکری اظهار داشت: انقلابی گری در منظومه ی فکری رهبر انقلاب، چارچوب مند بوده و تعریف دارد.

وی افزود: وقتی توانستیم خط روشن مواضع انقلابی و اسلامی را دقیقا حفظ کنیم و مرعوب قدرت ها نشویم و با کسی رو دربایستی نداشته باشیم و فریب نخوریم، در حقیقت به اصل انقلابی بودن و انقلابی گری و اسلامی اندیشیدن، توجه کرده ایم.

شکری انقلابی گری را عملی عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی توصیف کرد و گفت: عدالت، خرد، انصاف و قاطعیت در انقلابی گری به یکدیگر پیوند می خورند و انقلابی گری بر خلاف نظر و تبلیغ برخی ها، تندروی نیست.

این هادی سیاسی با بیان اینکه امروز مردم کشورمان با مسائلی مختلف در عرصه های گوناگون درگیرند و کشور در حوزه اقتصاد، با مشکل عمده ای از جمله رکود و بیکاری روبرو است، بیان کرد: راه حل این مشکلات، استمرار حرکت در راه انقلاب است و اگر بخواهیم مشکلات این کشور حل شود، اگر بخواهیم این کشور، بیش از پیش عزت پیدا کند، رفاه بیشتر و بهتری پیدا و حاصل شود، کشوری بشود که از لحاظ پیشرفت های مادی، معنوی، اخلاقی و فرهنگی الگو شود، باید راه انقلاب را ادامه دهیم.

شکری اضافه کرد: گفتمان انقلابی گری برای ترویج مشخصه های انقلاب در سطح جامعه، تنها راه علاج این کشور بوده و است و در آینده هم خواهد بود، چراکه تجربه به ما می گوید هر جا به انقلاب اسلامی تکیه کرده ایم، پیش رفته ایم و هر جا از ارزش ها کوتاه آمده ایم، آرمان های انقلاب را نادیده گرفته ایم، برای خوشایند عناصر استکبار که دشمنان اصلی اسلام و این نظامند، مدام حرف را جویده ایم، عقب مانده ایم.

وی تنها راه پیشرفت ایران اسلامی را احیای روحیه انقلابی و مجاهدت دانست و اظهار داشت: نهادینه شدن گفتمان و روحیه انقلابی گری با خنثی کردن توطئه دشمن، منجر به حل مشکلات کشور شده و در نهایت برای کشور و ملت، تولید قدرت می کند، شخصیت افراد، ایستادگی و هویت انقلابی، اینهاست که قدرت می سازد.

ارسال نظرات