مسئول بسیج کارگری استان یزد در دومین روز ازهفته کارگر ضمن تجدید میثاق با شهدا و سومین شهید محراب و همچنین عیادت از بیماران بیمارستان شهدای کارگر به دیدار آیت الله ناصری امام جمعه یزد رفت.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۹۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، به مناسبت دومین روز ازهفته کارگرمسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جمعی از اعضای شورای قشر با آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.

طی این دیدار آیت‌الله ناصری با تاکید بر اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه کارگری گفت: باید یک حس تعهد کاری بالا در بین این دو قشر ایجاد شود تا با استفاده از تکنولوژی روز و آموزش مناسب، کیفیت محصولات داخلی ما نسبت به نمونه های خارجی آن، افزایش یابد.

وی ادامه داد: کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و این مقوله برای بازار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

امام جمعه یزد با عنوان اینکه کارگران باید در محل کار خود رشد پیدا کنند افزود: کارگران در محیط های کاری باید رشد پیدا کنند و استعدادهای آنها شکوفا گردد تا در زمان پایان خدمت بعنوان یک تکنسین فنی بازنشسته شوند و از این تخصص بتواند درست استفاده کند.

محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این دیدار با اشاره به اینکه چرخ های اقتصاد با دستان توانمند کارگران به چرخش درمی‌آید، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما طی سال‌های گذشته گسترش تعاونی‌ها و مشاغل خرد به منظور جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده است که خوشبختانه با استقرار طرح تکاپو شرایط ایجاد اشتغال فارغ التحصیلاندر رشته‌های صنایع دستی، گردشگری و آی تی فراهم شده است.

پس از این دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری یزد به همراه هیات همراه بعد از تجدید میثاق با سومین شهید محراب شهید صدوقی وشهدا  از بیماران بیمارستان شهدای کارگر یزدعیادت و دلجویی نمودند و با  اهداءشاخه گل این روز را گرامی داشتند.
 

http://basijkargari.ir/sites/default/files/images/news/11_21.jpg

 

http://basijkargari.ir/sites/default/files/images/news/11_22.jpg

 

http://basijkargari.ir/sites/default/files/images/news/12_11.jpg

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات